niedziela, 16 marca 2014

Uśmiecham się!

 Dla Eli, która do zamieszczonych poniżej słów stosuje się celująco, zamieniając swoje życie krok po kroczku w szaloną, radosną i kolorową przygodę. Zapał i radość życia są niezwykle motywujące i zaraźliwe więc śmiejmy się czyniąc świat wokół siebie takim, w którym po prostu chce się żyć!


Przy porannej toalecie, przy śniadaniu, przy kolacji,
W autobusie, w pracy, w domu, w kinie i w restauracji.
W bibliotece i w księgarni, nawet gdy na tramwaj czekam
Ja nie robię nic wielkiego, ja po prostu się uśmiecham!

Podczas jazdy na rowerze, gry w siatkówkę oraz rzutki,
Zawsze gdy mam świetny nastrój albo gdy chcę ukryć smutki.
Kiedy jestem na wakacjach albo w górach słucham echa
Ja nie robię nic wielkiego, ja po prostu się uśmiecham!

Kiedy los chce mnie pokonać, gdy rzuca pod nogi kłody
Gdy potrzebuję pomocy przełamując pierwsze lody.
Kiedy coś mi nie wychodzi, kiedy myślę że mam pecha
Ja nie robię nic wielkiego, ja po prostu się uśmiecham!

Gdy planuję swoją przyszłość oraz gdy spełniam marzenia,
Kiedy wspaniale się bawię, gdy nie mam nic do stracenia.
Kiedy tańczę boso w deszczu, albo gdy taniec zaniecham
Ja nie robię nic wielkiego, ja po prostu się uśmiecham!

Wiec można powiedzieć krótko: nie ważne co się wydarzy
To ja ciągle się uśmiecham, bo z uśmiechem mi do twarzy
Teraz najlepsza recepta, by każdy dzień był udany:
Nie robimy nic wielkiego, po prostu się uśmiechamy!

1 komentarz: