niedziela, 9 marca 2014

Tak piszę

Podane informacje: „Chciałabym wiersz dla mojego obecnego narzeczonego (oświadczył mi się kilka tygodni temu). Chcę mu podziękować za to ze wspiera wszystkie moje plany, szanuje mnie i docenia. Poznaliśmy się 11 maja 2007 roku. To była dość zabawna sytuacja ponieważ skręciłam wtedy nogę i musiałam pojechać do szpitala. Tomek odbywał akurat staż. Wpadł mi wtedy w oko, więc podczas kolejnej kontrolnej wizyty postarałam się dobrze wyglądać:) Skutkiem tego była nasza pierwsza randka w klubie Labirynt. Lubimy podróżować. Często robimy sobie wypady weekendowe np. do Pragi. Tomek strasznie fałszuje(najczęściej pod prysznicem):) Za to ja mam dwie lewe ręce w kuchni – szczególnie jeśli chodzi o wypieki:)”

 

Dobrze pamiętam tę datę 11 maja - piątek
Gdyż nasza wspólna historia miała wtedy swój początek.
Przez mą uroczą niezdarność i skręcenie lewej nogi
W szpitalu na sali przyjęć przecięły się nasze drogi.

Los tak sprawy pokierował że byłeś wtedy na stażu
A ja w dresie z krzywą mina, bez fryzury, makijażu!
Za to tak się odstrzeliłam, kiedy przyszłam na kontrolę,
Że się dałeś oczarować, zaprosiłeś mnie na colę.

W Labiryncie się odbyła nasza randka numer jeden
Połączyły nas podróże – Bratysława, Praga, Wiedeń.
Tak zaczęła się przygoda i trwa aż po dzień dzisiejszy,
A nasz związek z każdą chwilą, jest coraz mocniejszy.

A gdy dwa miesiące temu o mą rękę poprosiłeś
Najszczęśliwszą na tym świecie kobietą mnie uczyniłeś.
Potrafimy się dogadać, oraz pójść na kompromisy
Uwielbiamy wspólne chwile, nawet te spędzone w ciszy.

Kiedy nucisz podczas pracy, lub fałszujesz pod prysznicem
Mimo że uszy aż bolą, jestem Twym wiernym kibicem.
Tak jak Ty mnie dopingujesz, gdy próbuję upiec ciasta
Przecież to nie moja wina, że instrukcja jest niejasna.

A dziś chcę Ci podziękować, za to że mnie nie chcesz zmienić
Że mnie wspierasz w każdej chwili, że potrafisz mnie docenić.
Mocno pragnę by nam w życiu, nie brakowało miłości
0byśmy w szczęściu doczekali spokojnej starości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz