czwartek, 13 marca 2014

Rok spełniania marzeń

Dla Kasi, aby zawsze pamiętała, że właściwe nastawienie to połowa sukcesu. W tym roku postanowiłam łapać szczęście za ogon, walczyć o nie i spełnić swoje marzenia. Tak, to idealny rok na spełnianie marzeń!



To, co kiedyś będąc dzieckiem układałam sobie w myślach

Te historie, które snułam dziś znalazły swoją przystań.

To, co kiedyś było tylko kwestią moich wyobrażeń,

Już niedługo będzie żyło, gdyż to rok spełniania marzeń.



Nie za miesiąc, nie za tydzień, ani nawet za godzinę

Bo liczy się tylko teraz, a więc teraz to uczynię.

Teraz zrobię, teraz pójdę, zacznę spełniać swe marzenia

Wszak zaczynając od teraz nie mam już nic do stracenia.



Swoje plany zacznę w końcu zmieniać w czyny krok po kroku

Wiem, że życie jest zbyt krótkie aby ciągle patrzeć z boku

Już nie będę biernie czekać na szczęśliwy uśmiech losu

Oraz uciekać przed życiem unikając ciężkich ciosów.



Wiara w siebie, ciężka praca te dwa niezbędne czynniki

Sprawiają że każdy może odkrywać swe Ameryki!

To co kiedyś w wyobraźni już teraz kształtu nabiera

Bo powtarzam sobie w myślach: "nigdy POTEM, zawsze TERAZ"



Obiecuję dodatkowo, że dołożę starań wszelkich

Aby małymi kroczkami dokonywać rzeczy wielkich.

Mam nadzieję idąc ścieżką realizacji marzenia

Że napotkam na niej Ciebie, mówię więc "Do zobaczenia!"


1 komentarz:

  1. Aż chce się podskoczyć wysoko pod chmury i krzyknąć do dzieła! Gabi… miło czytać takie rymy, które pozostawiają trwałe uczucie szaleństwa i pogody ducha. Dziękuję Ci za to.
    Wierna fanka z EKG.

    OdpowiedzUsuń