piątek, 14 marca 2014

Dzień Babci

Wiersz ułożony dla pewnej bardzo pogodnej babci u której wnuk spędzał w dzieciństwie wiele czasu i nadal łączy ich silna więź. Zawsze podczas wizyty częstuje go ziołową herbatą i czekoladą. Mnóstwo rozmawiają. Babcia posiada duży ogród, który uwielbia pielęgnować.


Dziś każda prawdziwa babcia powód ma do świętowania

W gronie tych szacownych dam jest i ma babunia Ania.

Z tą ukochaną osobą mam tysiące miłych wspomnień

Ona od najmłodszych lat z wielką troską dbała o mnie.

Wciąż pamiętam jak cichutko kołysanki mi nuciła

Oraz że swoim uśmiechem leczyć smutki potrafiła.

W jej pogodnych szarych oczach byłem dzieckiem najwspanialszym

Wiem że nadal tak uważa mimo że jestem już starszy.

W ogrodzie swym pielęgnuje mnóstwo kwiatów kolorowych

I roślin aromatycznych do jej herbatek ziołowych.

Gdy mam tylko jakiś problem umie służyć dobrą radą

Lub przynajmniej poczęstuje dla osłody czekoladą.

Należy do dobrych osób, których mało jest na świecie

Choćby i ze świecą szukać lepszej babci nie znajdziecie!

A dziś pragnę podziękować za jej szczerozłote serce

Chcę też życzyć by dni pięknych miała w roku jak najwięcej.

Niech los mnoży jej powody do szerokiego uśmiechu

Bowiem radość z małych rzeczy jest potrzebna w każdym wieku.

Z moim zdaniem na ten temat zgodzi się na pewno każdy

Nie ma żadnych wątpliwości – TAKA BABCIĘ MIEĆ TO ZASZCZYT!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz