piątek, 28 marca 2014

Podziękowania dla rodziców

Jeden  z napisach kiedyś tekstów, będący podziękowaniem Młodej Pary dla rodziców za trud włożony w ich wychowanie. Dla Marka, któremu podobno brakuje tu tego typu tekstów:P

Droga Mamo, Drogi Tato! Dziś wkraczam na nową drogę
Lecz bez kilku słów od serca, uczynić tego nie mogę.
Teraz, kiedy zerkam w przeszłość do dzieciństwa, dorastania
Wszędzie widzę wasza troskę, miłość, ogromne starania.

Poza tym wspaniałym darem – powołania mnie na świat
Otrzymałam od Was również wiele najszczęśliwszych lat.
Pierwsze kroki pierwsze słowa, to wszystko Wasza zasługa,
Kojenie łez, wychowanie… lista jest naprawdę długa.

Uczyliście mnie jak żyć, przekazaliście wartości,
Mamo jesteś moim wzorem, kobietą pełną czułości.
Tato moim bohaterem, z Tobą czułam się bezpiecznie,
Ty swojej córki broniłeś zawsze dzielnie i walecznie.

Dzisiaj pragnę podziękować, za całą wasza opiekę,
Sami dawaliście przykład jak mam być dobrym człowiekiem.
I choć jestem już dorosła, w sekrecie wyznam cichutko,
Że na zawsze pragnę zostać Waszą córeczką malutką.

Do rodziców mego męża również zwracam się z wdzięcznością,
Za tak wspaniałego syna, którego darzę miłością.
Dziś, gdy został moim mężem, uroczyście obiecuję,
Że będę o niego dbała, ze się nim zaopiekuję.

Mamo, Tato! Wasz syn również dzisiaj pragnie podziękować
Za trud, który włożyliście w to by dobrze mnie wychować!
Od czasu moich narodzin aż po me dorosłe życie
Zawsze mogłem na Was liczyć, tak wiele dla mnie robicie.
                                                                                                                           
Wiedzcie, że doceniam wszystko, Wasze każde poświęcenie,
Wszystkie nieprzespane noce, wybaczcie wszelkie zmartwienie.
Przyznam, że czasem mogliście zobaczyć we mnie urwisa,
Jednak z tego już wyrosłem, grzeczny ze mnie chłopak dzisiaj.

Mamo teraz, gdy znalazłem swoją partnerkę życiową
Pamiętaj, nie tracisz syna tylko zyskujesz synową.
Tato przez lata uczyłeś mnie jak dbać o swą rodzinę,
Teraz mam zamiar pokazać, że byłem pojętnym synem.

 „Dziękuję Wam, że jesteście” – to wiele mówiące zdanie,
Podsumuje to, co chciałem by zostało powiedziane.
W moim sercu zawsze macie swoje miejsce honorowe,
Gdyż to dzięki Wam tu stoję i wygłaszam swoją mowę.

Również moim Drogim Teściom koniecznie chcę podziękować,
Że taką słodką córeczkę, zechcieli mi podarować.
Od dziś wszystkie swoje siły chcę poświęcić dla jej szczęścia,
Abyście mogli powiedzieć, że jesteście dumni z zięcia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz